Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Temmuz 2011 Salı

ÇENE DİL DUDAK EGZERSİZLERİ

NEFES EGZERSİZİNİ HER SABAH, AKŞAM, YÜRÜRKEN, BİR YERLERE YETİŞMEYE ÇALIŞIRKEN YAPABİLİRİZ. ÇAKTIRMADAN DİYAFRAMA NEFESİ DOLDURUP TISLAYARAK NEFESİNİZİ BIRAKABİLİRSİNİZ, ONCA GÜRÜLTÜNÜN İÇİNDE BU TISLAMA HİÇ AMA HİÇ FARKEDİLMEYECEKTİR. TISLAYARAK NEFES VERMEK NEFESİNİZİ KONTROL ETMENİZE YARDIMCI OLACAKTIR. NEFES ALIRKEN OMUZLARINIZ,GÖĞÜS KAFESİNİZ YUKARI KALKMAYACAK BUNU UNUTMAYALIM.OLANCA NEFESİMİZ DİYAFRAMIMIZA VE TÜM VÜCUDUMUZDA DOLAŞSIN.HİSSEDİN BUNU. ÇEK İÇİNE OKSİJENİ HAYATA DAHA BOL OKSİJENLE BAK.

GELELİM ÇENE,DİL VE DUDAK EGZERSİZLERİNE;

ÖNCE ÇENE EGZERSİZİYLE BAŞLAYALIM.
ÇENENİZİ AĞIR AĞIR AÇIP KAPATIN,SONUNA KADAR. EN AZ BEŞ KERE YAPIN BU HAREKETİ.
ABARTMAYIN ÇENE KASLARIMIZI GELİŞTİRECEĞİZ DİYE KOPARMAYA GEREK YOK KASLARIMIZI. DİKKATLİ OLUN.
AYNI HAREKETİ, ÇENENİZE ELİNİZİ KOYARAK VE ELİNİZİ İTEKLEYEREK YAPIN.ELİNİZLE ÇENENİZİ İTEKLERKEN, ÇENENİZLE ELİNİZİ İTEKLEYİN. TEKRAR SÖYLÜYORUM BU HAREKETİ ABARTIYA KAÇARAK YAPMAYIN.AMACIMIZ ÇENE KASLARIMIZ GELİŞTİRMEK,ESNETMEK.

ŞİMDİ ÇENENİZİ SAĞA SOLA HAREKET ETTİRİN BİR KAÇ KERE, İLERİ GERİ HAREKET ETTİRİN.ESNEYİN. BU İŞLEMLER ÇENEMİZİ AÇMAMIZI SAĞLAYIP KONUŞURKEN KAPALI BİR AĞIZLA SÖZCÜKLERİ SÖYLEMEMİZE ENGEL OLACAKTIR. HAYAT BU, HER OLUMSUZLUĞUN İÇİNDE BİR OLUMLU SONUÇ VARDIR;GÖREBİLENE.

BİRKAÇ TEKRARDAN SONRA DUADAK EGZERSİZLERİNE GEÇELİM.
KAFA DERİNİZDEN ARKAYA DOĞRU ÇEKİYORLARMIŞ GİBİ AĞZINIZI OLABİLDİĞİNCE AÇIN VE GERİYE ÇEKİLİYORMUŞ NUMARASI YAPIN KENDİNİZE.SONRA DUDAKLARINIZ ÖNDEN ÇEKİYORLARMIŞ GİBİ ÖNE İTEKLEYİN. TAMAMEN AÇIN AĞZINIZI SONRA ÖNE DOĞRU İTEKLEYİN.TEKRARLAYIN BUNU.HER GÜN TEKRARLAMAZSAK BUNU BU EGZERSİZLER BİR İŞE YARAMAZ, SADECE BİLGİ YIĞINI OLMAKLA KALIR.GEREKSİZ BİLGİLERLE BEYNİMİZİ MEŞGUL ETMEMELİYİZ.

U-X

U X NE Mİ? BU DA BİR DUDAK EGZERSİZİ.ABARTILI HAREKETLERLE U-X HARFLERİNİ YÜSKSEK SESLE SÖYLEYİN.DUDAK TEMBELLİĞİNİZİN GİTMESİ İÇİN GEREKLİ BİR EGZERSİZDİR. BURDA KARŞIMIZA BİR SORU ÇIKIYOR;DUDAK TEMBELLİĞİ NEDİR? KONUŞURKEN DUDAKLARIN TAM OLARAK KULLANILAMAMASIDIR.BUNU GİDERMEK İÇİN ABARTILI BİR ŞEKİLDE SAKIZ ÇİĞNEYEBİLİRSİNİZ.KELİMELERİ ABARTILI BİR ŞEKİLDE SÖYLEYİN. SESLİ KİTAP VE GAZETE OKUYUN.HEM SESİNİZİ DUYMUŞ OLURSUNUZ HEMDE DUDAK TEMBELLİĞİNİ GİDERMİŞ OLURSUNUZ.U-X ÖENMLİ BİR DUDAK EGZERSİZİ HAREKETİDİR. HER GÜN YAPIN. EMİN OLUN BUNU YAPMAKLA DUDAKLARINIZ AŞINMAZ. NEFES EGZERSİZİNİ DUDAK EGZERSİZİNE BAĞLAYIN. BAKIN NE KADAR EĞLENCELİ OLACAKTIR.

DİL İÇİN NE YAPABİLİRSİNİZ? DİŞLERİNİZİ TEK TEK DİLİNİZLE SAYIN. AĞZINIZIN İÇİNDE DİLİNİZİ ÇEVİRİN. AĞZINIZDA MÜTHİŞ BİR TEMİZLİK YAPIYORMUŞ GİBİ HAREKETLER YAPIN.DAİRELER ÇİZDİRİN DİLİNİZE DİŞLERİNİZİN ÖNÜNDE VE ARKASINDA. BUNU DİLİNİZ YORULUNCAYA KADAR YAPIN.

DİLİNİZİ AĞZINIZ AÇIK ÖNE DOĞRU ÇIKARIN ÇIKARABİLDİĞİNİZ KADAR ÇIKARIN. İLERİ DAHA İLERİ. AMA ÇOK DA ABARTMAMAK LAZIM ZİRA MİDENİZ BAĞIRSAKLARINIZ GIRTLAĞINIZ DIŞARI ÇIKABİLİR AĞZINIZDAN.
DİLİNİZİ BURNUNUZA VE ÇENENİZE DEĞDİRMEYE ÇALIŞIN BUNU BİR KAÇ KERE TEKRAR EDİN. BURNUNUZA DEĞİYORSA DİLİNİZ DİKKAT EDİN BURUN DELİĞİNİZE GİRMESİN DİLİNİZ. HOŞ OLMAYABİLİR.

DİLİNİZİ GERİYE DOĞRU BASTIRINIZ AĞZINIZ AÇIK OLSUN ÇENE BAĞLANTI NOKTALARINIZIN GERİLDİĞİNİ HİSSEDİN.

DAHA RAHAT BİR AĞIZ DİL VE ÇENE KULLANMAK İÇİN BUNLAR YETERLİ OLACAKTIR. AMA DOZUNDA YAPMALI BUNLARI.ÖLÇÜLÜLÜK İLKESİ BURADA DA GEÇERLİ OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder